Hjemmesiden benytter cookies. Disse er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere. Vi benytter egne og tredjeparts cookies til nødvendige funktioner på hjemmesiden, til kundeservice og statistiske formål.
En del af vores høje kundeloyalitet hænger
sammen med præcis og sikker levering.
Trygheden ligger bl.a. i, at det er samme pakkeriassistent, der pakker tøjet på vaskeriet, og at det er samme chauffør, der på samme tid hver uge leverer på hver enkelt leveringsadresse. Fordi alle kørselsruter er nøje planlagt af miljøhensyn, er både leveringsdag og leveringstidspunkt præcis.
Vores chauffør har forud for første levering sammen med servicekonsulenten sat sig grundigt ind i forholdene på hvert leveringssted. Det betyder, at chaufføren er selvhjulpen og derfor ikke unødigt behøver at forstyrre personalet i deres arbejde for at spørge om vej.
Forud for helligdagene kontakter vores serviceteam den beklædningsansvarlige på hvert leveringssted og informerer om eventuelle ændringer. Her afstemmer vi samtidig, om der er brug for en ekstra levering af beklædning. Det er med til at sikre kontinuitet i leverancerne.
Det faste serviceteam sikrer vores kendskab til kundens forbrugsmønster. Understøttet af de mange kontrolinstanser i vaskeriets administration, pakkeri og distribution betyder, at der sjældent sker fejl. Vi forudser ofte ændrede behov, handler proaktivt og kontakter kunden om det. Det betyder i konkrete tal, at vi sidste år med over 1 million leveringer kun havde en samlet reklamationsrate på 0,39 %.
Alle beklædningsdele er mærket med enten stregkode eller chip og er en del af vores kvalitetssikring og logistikoptimering. Til hvert leveringssted er en følgeseddel om den samlede leverance. Vi opsamler data for hvert stykke tøj gennem hele tøjets levetid. Det danner udgangspunkt for statistikker, der altid sikrer kunden en meget høj grad af information og leveringssikkerhed.